Friday, January 21, 2011

Bila..bukan untuk diriku...

BILA KAMU BUKAN  UNTUKKU…

Bila esok tiada,semoga hari ini tetap dlm ingatan…bila aku x mampu beri semua yg kamu mahukan, aggap saja aku x berdaya…mungkin suatu masa kamu sedar,aku bkn hadir untuk penuhi kemahuanmu, tapi untuk mnemani harimu..hari yang kita lalui x begitu indah sejak kita mula knal..tapi aku x pnah harap lebih pada hubungan ini..dan kamu masih cuba melakar senyum palsu tanpa kamu sedar aku hampir terluka..hati ini seakan tercipta untuk kamu..setiap hari aku berharap kamu akan hadir.. jauh dari sudut hati,aku terfikir apa yg kamu fikirkan…cuba untuk memahami kamu..








BEGITU SUKAR UNTUK AKU TERSENYUM…

Fahamilah aku bkn malaikat yang dpt menduga hatimu..juga bkn org yang mampu meredupkan kesedihan kamu..berikan aku sedikit ruang, masa, segalanya agar dapat aku menilai diri kamu..sebelum jauh aku serahkan cinta,perlu untuk aku tahu.. seberapa lama harus aku fahami.. jika kamu masih berdiam,,mungkin aku akan mula letih..dan mula menjauh dari kamu.. sempadan harapan xkan mampu menahan rasa putus asa..bila semua ini telah berlalu,maafkan aku.. mungkin aku bkn yang pertama bg kamu,tapi aku mahu jadi yang terakhir buat kamu..










AKU HANYA MAHU KAMU TAHU…

Berikan aku satu kepastian..itu yang aku tunggu..bukan sekadar tafsiran sendiri,, andai kamu sudah berpaling dari aku,pergilah sebalum aku menemuimu lagi..akan aku padamkan semua kenangan yang kita cipta dulu..tiada satu pun darinya pernah terlakar kau milik ku.. perkenalan yang kita lalui hanya satu kesilapan.. carilah hidup yang lebih sempurna…jujurlah padaku bila kamu ada yang lain..cubalah lari dari hidupku sepantas mungkin.. sebelum terlewat,sebelum melewati dasar hatiku,berhentilah dari memberi harapan..jikalau telah datang saat ku pergi,semoga kamu tetap jalani hidup… aku x tahu apa yang kamu mahukan.. hanya satu permintaanku, terimalah saja diriku seadanya…ini saja yang membuat hidup aku lebih beerti….






MUNGKIN INI JALAN TERBAIK BUAT KITA….






No comments:

Post a Comment